fredag 7. desember 2012

Rim, regler og song

Mange barn koser seg med rim, regler og song.

Med ein songstemme som egner seg best til å skremme katter vekk, er det ikkje så ofte eg deler av min stemmeprakt. Då liker eg betre å lese. Vi les kvar kveld på senga. Disneybøker, Ronja Røverdatter, Karius og Baktus, Kardemommeby, rim og regler, eventyr og eg vet ikkje kva. Av og til er ønsket fleire korte rim og regler, andre dagar noen kapitla frå en lengre bok. Likevel hender det at vi tar oss ein barnesong når vi er aleine heime til stor glede for minstegullet på snart 4. Her er "lille kattepus" ein av favorittane.

I den forbinding kommer det en liten søt video frå Youtube som eg fant i Genos adventskalender. Linken er direkte til Youtube. Det er ikkje songen "lille kattepus", men videoen er søt. 

Nå blei ikkje dette ein sammenhengene tekst, men meir et tankesprang.


Katter stjeler melk

1 kommentar:

  1. Du får legge ut en strofe, slik at vi får et eksempel :) Det er jo folk før deg som har blitt populær med litt spesiell stemme :)

    SvarSlett