mandag 29. april 2013

Leseglede på buss...



Av og til må ein reise, og då er jo bussen eit alternativ. Når reisa blir lang, og tida går sakte er det mange som leser ei bok eller to på turen.

Viss det då i tillegg har vært ventetid mellom tur/retur og i tillegg boksal på bokhandelen, som medførte 5-6 nye bøker til forskjellig bruk, og det kriblar litt i lattermusklane...... Kva gjer vi da?
Veit kva eg gjorde. Eg sat der på bakarste rad med poden og leste høgt frå Jon Demon og gapskrattet. Han på sin side let som om han ikkje kjente meg, noko dei aller fleste sikkert trudde på... (ettersom vi kom på bussen samtidig og eg betalte billett for begge... og dei aller fleste passasjerane kom på før oss da vi reiste tur, og var dei same som tok retur samen med oss....) Av og til tok latteren overhand og poden måtte berre le samen med meg. (Det gjorde de to mennene som sat framføre oss også, sjølv om eg ikkje er sikker på om det var meg eller boka de lo av...)

Bak i boka er det en del borteforklaringar av ord. Mellom anna: "Demonstrere: Vise alle kva man meiner. Også dei som ikkje er særlig interessert." Det kan jo vere at enkelte tenkte at eg demonstrerte litt... men boka var verkeleg morosam. Så då er det vel lov til å lese også for dei som ikkje er særlig interessert, for dei lo likevel.

Etter ein seanse med Jon Demon tok Jon Blund over og dei andre passasjerane kunne få fred igjen.


3 kommentarer:

  1. Sa jo at det var ei artig bok....sinnsyke ordspill! Kan bare anbefale de andre bøkene til Reidar Kjelsen, for de er like hysteriske :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Lurer veldig på om dette er egnet for lesing i klasse, eller om det blir for drøyt...

      Slett
  2. Tja, kommer vel an på trinnet.... Et par av de andre bøkene til Reidar Kjelsen er ikke riktig så "heftige" i ordbruken, men har likevel mange utrolig morsomme ordspill. Jeg leste boka om Trøffelsvinet høyt for et par elever på 3. trinn. Det var nok noen ordspill som ikke ga mening for dem, mens jeg lo så tårene trillet. Jeg tror iallefall at flere av bøkene hans kan være morsomme godt opp i ungdomsskolen. Forfatteren vrir på mange kjente ord og uttrykk, så det kunne kanskje vært interessant å se om elevene klarer å kjenne dem igjen (evt kjenner til de opprinnelige uttrykkene)?

    SvarSlett